SEO – vaša tajná zbraň proti konkurencii.

Robiť biznis na internete môže byť celkom výnosná záležitosť, ak poznáte tie správne metódy. Internet posunul podnikanie na iný level a otvoril širokú škálu možností pre potenciálnych kupcov aj predajcov. A čo je najlepšie, propagácia na internete môže byť takmer zadarmo. Internetové prehliadače urobia prácu za vás. Ako však dosiahnuť, aby sa práve vaša stránka nestratila v mori ďalších konkurentných stránok s rovnakým sortimentom tovaru alebo služieb? Na to slúži práve optimalizácia pre prehliadače alebo SEO. Zo SEO bola vytvorená celá samostatná veda plná pravidiel a postupov, ktoré vám dokážu zabezpečiť popredné miesta pri organickom – neplatenom zobrazení v internetových prehliadačoch. Ak ste sa doteraz domnievali, že zobrazenie stránok napríklad v Googli je čisto náhodné, mali by ste sa so SEO bližšie zoznámiť.

Seo

Bežný užívateľ, ktorý na internetové prehliadače zavíta, to robí s cieľom prieskumu trhu. Ak napríklad hľadá internetový obchod so špecifickým druhom sortimentu, chce zistiť, aká je dostupná ponuka. V rámci šetrenia času a energie zvyčajne klikne na prvé stránky, ktoré sa mu zobrazia. Niekedy to nemusí znamenať, že tovar týchto stránok je aj kvalitnejší.

Seo2

Možnože si len dali viac záležať na svojom SEO. Faktory, ktoré na dobré SEO pôsobia, je použitie kľúčových slov, vzhľad stránky, užívateľské rozhranie a iné. Všetky tieto postupy nazývame tiež White Hat SEO a jej protipól tvorí takzvané Black Hat SEO. Alebo menej etická verzia SEO. Je to súbor techník, ktorých účelom je najmä obísť systém a získať popredné miesta v prehliadačoch aj bez investovania zbytočných financií a energie naviac. Za Black Hat SEO môžeme považovať umelé umiestňovanie veľkého množstva kľúčových slov do textu, bez ohľadu na jeho konečný význam. Kľúčové slová, či linky sú skryté, linky sa nachádzajú na stránkach, ktoré vznikli len za účelom propagácie a mnohé ďalšie.